dinsdag 5 februari 2013

Enkele kleine weetjes

Hejhej! 

-weetjestijd-

  • Ik ben volledig geslaagd voor mijn examens die ik in januari gemaakt heb.
  • Hoera! (of in het Zweeds Hurra Hurra Hurra Hurra!)
  • Zaterdag komen m'n mama, schoonmama, schoonbroer & schoonzus! (wederom Hurra Hurra Hurra Hurra)
  • Volgende week vrijdag komt Cassandra (raad maar wat hier volgt!)
  • 2 jarige feestbeesten mochten de revue al passeren, proficiat Christophe & Sussanne! 
  • 1 van de vakken is veranderd voor mij. Ik neem nu deel aan het vak Individual Assignment waar ik samen met Stephanie onderzoek ga doen naar 'blijven zitten' in België en Zweden (hier blijven leerlingen veel minder zitten...)
  • Fika-tijd is zoooo fantastisch gezellig en leuk (= thee en koekjes & kletsen maar!)
  • Het oriëntatiegevoel van onze boys is niet wat het moet zijn! Ze zijn licht verloren gelopen waardoor ze te laat kwamen in de les.
  • Volgens onze wijze leraar is het maar normaal dat ik dinsdag een les zou skippen, natuurlijk moet ik bij mijn familie zijn.
  • ik ben momenteel al uitgebabbeld. 

Liefs, 
Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten