zondag 27 januari 2013

Picture-time

Hej hej,

Gisteren gingen we naar de klas naar het Gävle konserthus naar The local Heroes en Galan 2013. Een evenement waar de lokale bandjes en groepen een optreden gaven. We gingen naar dit evenement op aanraden van Bengt, onze leraar, die natuurlijk ook zelf aanwezig was.
Het was leuk om de lokale groepen te horen maar ook moeilijk om te luisteren naar het Zweeds. Het is nog heel moeilijk om dingen te begrijpen, we kregen dan ook geen Zweedse les. Mijn Zweedse kennis blijft momenteel bij: hej hej (hallo), hej do (wanneer we weggaan), tack (danku), ... Het is dus nog gene vetten, om het lomp te zeggen ;).
Er was een groep waar we in de les reeds een voorproefje van hadden gekregen: Deer Tracks. Deze groep is aan het opkomen in Europa en Amerika.
Wie eens naar hun site wil kijken: http://www.thedeertracksmusic.com/#/ of een voorproefje op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=xxMMYfzvPvs&list=UUNnEdIivzOu5bxHpx3vHevg&index=1.

Na lang geduld te moeten uitoefenen heb ik toch enkele foto's onnline gezet.
Ik waarschuw jullie, misschien zal dit een teleurstelling zijn...
Ik heb echt nog niet veel foto's omdat mijn batterijen in Stockholm plots leeg waren. Voor foto's in Stockholm verwijs ik jullie met plezier door naar de blog van Robin. Ik zal zelf ook wel nog enkele keren een uitstapje maken naar Stockholm & dan vul ik dit album met plezier aan.
Foto's stockholm: https://picasaweb.google.com/111328479250766255830/Stockholm#

Ook heb ik voor jullie mijn huisvesting eens getrokken, ik moet eerlijk toegeven dat mijn foto's à la Laura zijn en dat ik dus niet echt rekening heb gehouden met rondslingerende voorwerpen. Noem het maar: het leven zoals het is op Laura's kot ;)
https://picasaweb.google.com/111328479250766255830/MyHomeForThreeMonths#

Sinds kort kan ik ook mijn adres gegevens aanvullen :)...
Deze kan je vinden bij contactgegevens (indien het gemis te groot wordt).
(Ps: briefjes krijgen zou geweldig zijn, hihi)

Ondertussen zijn de 3 OSO-studenten aangekomen in Gävle, met hen gaan we deze avond gaan eten. Ik kijk er al naar uit.

Voila, bij deze zijn jullie volledig ge-update over de Gävlese avonturen...

Liefs,
Laura

1 opmerking:

  1. Ouh Lauralieveke, uw kot ziet er super gezellig uit! 'Kwou dat ik eens kon langskomen en je mij uw avondturen in geuren en kleuren kon uitleggen :D
    Maaaar, hier is het aftellen ook begonnen.. Nog exact 2 weken en ik zit op de vlieger! Spannend!
    We moeten sowieso contact houden om elkaar de cultuurverschilletjes te laten kennen hé lieve schat <3 Iloveyou!

    BeantwoordenVerwijderen