dinsdag 5 februari 2013

Van het ene ongeluk naar het andere!

Hello there!

Ik bied alvast mijn excuses aan voor het weinige bloggen! Na de vreselijke internetproblemen volgden er ziektekiemen en computerproblemen. Mijn laptop is gecrashed, amen - vaarwel - goodbye - tot nooit meer...
Waardoor het tot volgende week zaterdag moeilijk zal zijn om blogjes te posten!
Het lijkt wel of m'n blog geboycot wordt want ik had me voorgenomen om elke dag een blogje te schrijven...

Maandag hadden we een dagje les :) deze les verliep voor mij zeer moeilijk.. Onze leraar is nogal een spraakwaterval die van de hak op de tak springt en doe daar nog een portie stevige engelse woordenschat bij en je begrijpt bijna hoe het kwam waarom die lange lesdag zwaar was. Bovendien waren enkele ziektekiemen grondig hun werk aan het doen ten huize Laura ( de snoodaards )!!!
Tegen de avond was ik behoorlijk mottig! Toen ook m'n pc besloot het leven te laten moet ik toegeven dat er een vloekske vanaf kon.. Ik besloot die ellendige dag achter mij te laten met een dutje en hoopte dat dinsdag fijner zou zijn..

Helaas... Hello Murphy...
Ik stond op en voelde me vreselijk. Een korte samenvatting van de dag: slapen, toilet, koorts nemen, slapen, toilet, ...
Die koorts schommelde trouwens de hele dag tussen 38 graden en 39,5...vreselijk!
Vandaag, woensdag was het al veel beter, fioew! Weg koorts en enkel nog vervelende keelpijn en een lelijk hoestje! Maar absoluut leefbaar! Ik besloot wel om het vandaag rustig aan te doen! Morgen misschien ook nog, ik zeg wel: misschien! Er is morgen een hockey-match die ik graag zou zien... 'S avonds... Hallo engel op m'n schouder, ah en hallo duivel (misschien kan jij vriendjes worden met meneer Murphy?)

We zien wel :)

Nog enkele leuke weetjes ( van deze ietwat saaie dagen)
* de computerman die dinsdag 2 keer belde en dan m'n deur opendeed dacht zeker en vast dat ik een stevige kater had toen ik mijn kamer uitstrompelde en zei dat mijn laptop gecrasht was... Oeps
* dank aan Bobientje (Robin) om mijn yoghurtfles te openen, anders was ik allicht verhongerd
* zaterdag eten we pannenkoeken bij Marianne voor lichtmis !
* als ik beter ben is de planning als volgt; hockey op donderdag en vrijdag een feestje.

Al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik tijdens de zieke nacht en dag even een glimp van heimwee kon ontdekken bij mezelf, toch ben ik hier nog reuzeblij en kan ik zeggen: ik heb er zin in ( in alles wat nog volgt! )


Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten