dinsdag 19 februari 2013

Skutskar

Hejhej! 

Hier ben ik terug, vanuit het wondermooie Zweden.
Dag na dag wint Zweden een stukje van m'n hartje. Maar wees gerust, België (met zijn heerlijke frietjes, chocolade en m'n lieve vriendjes) heeft ook nog een stukje hart van mij!
Maandag hebben we een wandeling gedaan in de omgeving van Skutskar, waar onze leerkracht woont..
Het was werkelijk prachtig, we wandelden door de bossen en naar de zee... 1 woord: wauw!

We hebben genoten van een zeer koude maar aangename wandeling door de sneeuw.
's Middags hebben we gezellig samen rond het kampvuur gezeten. Dit was het eerste moment dat ik al met tegenzin dacht aan het moment dat ik zal moeten vertrekken. Ik ben hier nu een maand en weet zeker dat ik gerust nog wat langer hier zou kunnen blijven. Voorlopig moet ik daar mijn hoofd nog niet over breken, gelukkig!

Vandaag was een normale lesdag, jawel, die hebben we ook! 
Toen ik thuiskwam was het wel ongelooflijk leuk dat Cassandra voor me gekookt had, een echt thuiskomen gevoel! 

Enkele foto's van Skutskar: https://picasaweb.google.com/111328479250766255830/HetPrachtigeSkutskar

Bedankt voor jullie aandacht en tot de volgende!

Liefs, 
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten