maandag 4 maart 2013

Götenburg

Hello there, 

Alweer een tijdje geleden dat ik iets op m'n blog postte.
De tijd vliegt hier voorbij, en dat kan enkel betekenen dat het hier leuk is. 
En inderdaad, ik vind het hier nog steeds fantastisch...

Vorige week had de Zweedse bevolking vakantie. Sport-week noemt dit, in deze week geeft men families de kans om op skivakantie te gaan. Wij hadden wel Zweedse les deze week dus een skitripje zat er niet in, ter compensatie trakteerden we ons op een weekendje Götenburg..

Alvorens we naar de 2de grootste stad van Zweden trokken gingen we supporteren voor de Brynas, de lokale hockeyploeg. Voor mij was het de eerste keer dat ik deze helden mocht bewonderen en ik was serieus onder de indruk. De sfeer was echt super, ik voelde me al echt een lokale supporter en zong hevig mee. Desondanks had ik het soms moeilijk om dat kleine zwarte pukje te volgen en om te weten of de goal nu voor of tegen mijn ploeg was. Maar de ambiance ontbrak niet!

Daags nadien begon m'n tripje. Het lijkt heel stom om nu te schrijven over wat we allemaal gedaan hebben omdat het niet vanzelfsprekend is me alles te herinneren nu. 
Ik probeer eventjes een opsomming te maken:

  • lange treinreis
  • shoppen in de gezellige straatjes
  • verschillende gezellige eetplaatsjes en fika-gelegenheden bezocht (nomnomnom)
  • de ferry naar de verschillende eilandjes genomen
  • een berg beklomen
  • een historisch plaatsje bezocht
  • lekker gebruncht!!!
  • Haga-bezocht
  • heel erg veel gelachen :D 

Foto's volgen zeker en vast nog! 

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten