vrijdag 29 maart 2013

long time ago.

Hej hej, 

Al veel te lang geleden.. Ik beken! 
Het ware drukke weken in het kleine, charmante Gävle.
Zo konden we genieten van een tweede week in Lilla Sätra, onze stageschool.
Het was een zeer interessante  week waarbij we veel bijleerden. 
We switchten regelmatig van klas dus hebben een groot aanbod van Zweedse lesgevers mogen ontmoeten. 
De meest bijzondere dag was de dag bij de anderstalige nieuwkomers...
Een zeer aangrijpende dag waarbij ik veel respect kreeg voor deze leerkrachten.
Ik zou het zeker en vast een uitdaging vinden om in België les te geven aan anderstalige nieuwkomers, wie weet... Ooit...

De tweede week = examenweek! 
Ondertussen zijn alle examens achter de rug en hebben we terug rust :) HURRA! 

Maar aan alle mooie liedjes komt er een eind...
Voor 2 meisjes van onze klas is het ERASMUS-avontuur reeds bijna achter de rug.
Het doet raar dat zij zullen vertrekken en dat de volgende in deze reeks Robin en ik zijn...

Daarom stelde ik een persoonlijke TO-DO lijst op:
  • genieten van elk moment hier! (geen probleem)
  • een weekje plezier met Fleur
  • Cassandra die me nog eens komt bezoeken, m'n laatste 4 dagen
  • naar de zoo gaan!!!
  • Uppsala bezoeken!!!
  • ....

puss och kram! 
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten