woensdag 19 december 2012

Aftellen geblazen...

Dag iedereen,

Nog minder dan een maand...
Om even helemaal precies te zijn: ik vertrek binnen 29 dagen, 18 uur, 53 minuten en 45 seconden richting Stockholm.

Momenteel is alles nog een beetje onduidelijk - nog grotere chaos dan anders in m'n hoofd (voor de kenners) -
Zo heb ik nog geen flauw benul van wat er me precies te wachten staat en bovendien heb ik  nog geen informatie over huisvesting. Ik zal alvast mijn ski-kledij klaarleggen voor wanneer we onder een brug belanden.
Maar... alles komt goed!

Ik kijk er superhard naar uit, ik kijk er naar uit om kennis te maken met het mooie land, het onderwijssysteem en de cultuur.
Ik ga weinig tijd hebben om er nog bij stil te staan en ik gok dat ik, voor ik het allemaal goed en wel besef, al op Zweeds grondgebied sta.

Voor ik mijn grote avontuur kan beginnen zijn er uiteraard eerst nog de examens. Vooral het laatste examen zal spannend zijn... 's Ochtends examen en in de namiddag al op het vliegtuig. Van een planning gesproken!

Voor degene die graag een aftelkalender maken die weergeeft wanneer ik terug in het Belgenlandje zal zijn. Mijn terugkomst is momenteel gepland op 20 april ;).

Veel groetjes -voorlopig nog vanuit België-
Laura

PS: momenteel zijn het nog 29 dagen, 18 uur, 44 minuten en 48 seconden voor ik de lucht in ga.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten